پست ترین انسان کسی است که راز دوران دوستی را به وقت کدورت فاش سازد...

 

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

 

 

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

 

 

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

 



نظرات شما عزیزان:

ELSA
ساعت18:56---4 ارديبهشت 1393
سلااااااام هانیه جون ....وبت خیلی قشنگه....عکسایی هم که گرفتی زیبا هستن.....اسمت هم عین اسم خودمه.....به منم سر بزن ....مرسیبوووووووووس

صبا
ساعت20:27---1 ارديبهشت 1393
موفق باشی گلم..منم لینکت کردم!

عاطفه
ساعت22:24---22 فروردين 1393
سلام هانیه جووون
ممنونکه بهم سر زدی
وبت خعلیییی خوشمله
دوباره منتظرت هستم
بابااااااااااااای


✿Áreƒeh✿
ساعت23:18---16 فروردين 1393
خوووووووووووشملن

سارا
ساعت21:33---16 فروردين 1393
سلام وبتون خیلی جالبه.ممنون که به وبم اومدی.موفق باشی.

مهدی
ساعت20:31---16 فروردين 1393
سلام هانیه خانوم
ممنون که به وبلاگم سر زدی
عکاسیت خیلی خوبه
واقعا من دوسش دارم
ولی بنظر من اگه این عکسای خوشگلو تو وبلاگ یا محیط اینترنت نزارین بهتره
چون بعضیا میان این عکسا رو کپی میکنن بعد به اسم خودشون چاپ میکنن
این طوری خیلی واسه شما بد میشه
اگه میتونین این آثارتونو توی مسابقه های عکاسی بفرستین، این طوری پله به پله موفق و مشهور میشین
البته این نظر من بود
چهار دیواری اختیاریه
من از عکساتون خیلی خوشم اومد
واقعا میگم
موفق باشین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 16 فروردين 1393 19:1 |- هانیه -|

hischat